Expanding Airport Capacity (Record no. 361157)

MARC details
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 03095caa a22002658i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control a2ff134d-en
003 - IDENTIFICADOR DELl NÚMERO DE CONTROL
Identificador del número de control FR-PaOEC
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Fecha y hora de la última transacción 20210419170412.0
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA - CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL
Códigos de información de longitud fija - Características del material adicional a o d i
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo fijo de descripción física cr || |||m|n||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 181101s2014 ||| o i|0| 0 eng d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema (FR-PaOEC)
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen FR-PaOEC
110 2# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE ENTIDAD CORPORATIVA
Nombre de entidad corporativa o nombre de jurisdicción como elemento inicial International Transport Forum.
245 10 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO
Título Expanding Airport Capacity
Medio [electronic resource]:
Resto del título Competition and Connectivity: The case of Gatwick and Heathrow /
Mención de responsabilidad, etc. International Transport Forum
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Paris :
Nombre del editor, distribuidor, etc. OECD Publishing,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2014.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 90 p.
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie International Transport Forum Policy Papers,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) 24108871 ;
Designación de volumen o secuencia no.44
520 3# - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, The Airports Commission was set up by the Government of the United Kingdom in 2012 to take an independent look at the UK's future airport capacity needs. It has been tasked with setting out the nature, scale, and timing of steps needed to maintain the UK's status as an international hub for aviation, alongside recommendations for making better use of the UK's existing runway capacity by the end of 2013; and setting out recommendations on how to meet any need for additional airport capacity in the longer-term by the summer of 2015. In December 2013 the Commission published its Interim Report, which included a short-list of three options for increasing the UK's aviation capacity in the long-term: two at Heathrow and one at Gatwick. To determine which alternative would provide the largest benefits to passengers, freight businesses and the UK economy overall it is important to understand how airlines are likely to respond to increased runway capacity. This report examines the likely responses from airlines in all segments of the market: the local hub carrier, BA, other network airlines, short and long haul low-cost carriers and charter airlines. It identifies the main drivers of airline behaviour and considers the possible influence of changes to existing business models and the introduction of new types of aircraft, such as the Boeing Dreamliner and Airbus A350. The report develops six sets of responses, three following expansion of Gatwick and three following expansion of Heathrow, to test the likely evolution of the market. As the future of the highly dynamic aviation market is uncertain, it checks the resilience of each across five different scenarios of how the global aviation sector may develop in the future. The analysis maps the implications for connectivity and potential benefits to the consumer through airline competition and relieving congestion at airports and reducing the associated economic rents. This report is part of the International Transport Forum's Country-Specific Policy Analysis (CSPA) series. These are topical studies on specific transport policy issues of concern to a country carried out by ITF on request.
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Transport
651 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - NOMBRE GEOGRÁFICO
Nombre geográfico United Kingdom
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme International Transport Forum Policy Papers,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) 24108871 ;
Designación de volumen o secuencia no.44.
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Nombre del host oecd-ilibrary.org
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1787/a2ff134d-en">https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1787/a2ff134d-en</a>
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificaión o esquema Dewey Decimal Classification
Koha [por defecto] tipo de item Working Paper
Holdings
Disponibilidad Mostrar en OPAC Fuente de clasificación o esquema Tipo de Descarte No para préstamo Forma de Material Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha adquisición Préstamos totales Signatura completa Fecha última consulta Propiedades de Préstamo KOHA
    Dewey Decimal Classification   Not For Loan Colección OECD Biblioteca Digital Biblioteca Digital Coleccion Digital 2021-01-14   OECD a2ff134d-en 2021-01-25 Working Paper

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