MARC details
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
02039caa a22002538i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Número de control |
hemp-v15-art7-en |
003 - IDENTIFICADOR DELl NÚMERO DE CONTROL |
Identificador del número de control |
FR-PaOEC |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Fecha y hora de la última transacción |
20210419170722.0 |
006 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA - CARACTERÍSTICAS DEL MATERIAL ADICIONAL |
Códigos de información de longitud fija - Características del material adicional |
a o d i |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo fijo de descripción física |
cr || |||m|n|| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
171201s2003 ||| o i|0| 0 eng d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
(FR-PaOEC) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
FR-PaOEC |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
<a href="Taylor, John.">Taylor, John.</a> |
245 10 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO |
Título |
Sticks and Carrots |
Medio |
[electronic resource]: |
Resto del título |
The Effectiveness of Government Policy on Higher Education in England since 1979 / |
Mención de responsabilidad, etc. |
John Taylor |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Paris : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
OECD Publishing, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2003. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
19 p. |
520 3# - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
This article will look at some of the key objectives of Government policy in the UK over the last 20 years, including increasing efficiency and accountability, expansion of student numbers, selectivity in research funding, regionalisation, widening participation, wealth creation and increasing contributions to the quality of life, and at the various measures used to implement such policy. It will contrast the use of "sticks" (i.e. incentives to deliver desired outcomes), and will consider which have been more successful in achieving the goals of Government policy. The article will also address the implications of such tools of policy on the freedom and autonomy of individual institutions and on diversity within the higher education system. It will consider the role of Government policy in shaping higher education, as compared with other forces for change, including shifting patterns of student demand, rapid developments in technology and methods of learning, new patterns of research and innovation, and the internationalisation of higher education. |
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Education |
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE |
Título |
Higher Education Management and Policy |
Parte(s) relacionada(s) |
Vol. 15, no. 1, p. 91-103 |
-- |
15:1<91 |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) |
17269822 |
775 0# - ENLACE A OTRA EDICIÓN |
Título |
Carottes et bâtons : L'efficacité de la politique de l'enseignement supérieur appliquée en Angleterre depuis 1979 |
Código de lengua |
fre |
Número de control del registro relacionado |
(FR-PaOEC) |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO |
Nombre del host |
oecd-ilibrary.org |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1787/hemp-v15-art7-en">https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1787/hemp-v15-art7-en</a> |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Dewey Decimal Classification |
Koha [por defecto] tipo de item |
Working Paper |