MARC details
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
07424nam a22006015i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Número de control |
978-3-319-29058-4 |
003 - IDENTIFICADOR DELl NÚMERO DE CONTROL |
Identificador del número de control |
DE-He213 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Fecha y hora de la última transacción |
20210420091221.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo fijo de descripción física |
cr nn 008mamaa |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
160810s2017 gw | s |||| 0|eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9783319290584 |
-- |
978-3-319-29058-4 |
024 7# - OTROS IDENTIFICADORES NORMALIZADOS |
Número normalizado o código |
10.1007/978-3-319-29058-4 |
Fuente del número o código |
doi |
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO |
Número de clasificación |
HD28-70 |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA |
Código de categoría de materia |
KJMV6 |
Fuente |
bicssc |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA |
Código de categoría de materia |
BUS087000 |
Fuente |
bisacsh |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA |
Código de categoría de materia |
KJMV6 |
Fuente |
thema |
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA |
Código de categoría de materia |
PDG |
Fuente |
thema |
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación Decimal |
658.514 |
245 10 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO |
Título |
Managing Complexity |
Medio |
[electronic resource] : |
Resto del título |
Proceedings of the 8th World Conference on Mass Customization, Personalization, and Co-Creation (MCPC 2015), Montreal, Canada, October 20th-22th, 2015 / |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by Jocelyn Bellemare, Serge Carrier, Kjeld Nielsen, Frank T. Piller. |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1st ed. 2017. |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN , DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Lugar de producción, publicación, distribución, fabricación |
Cham : |
Nombre del productor, editor, distribuidor, fabricante |
Springer International Publishing : |
-- |
Imprint: Springer, |
Fecha de de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2017. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
XIV, 470 p. 129 illus., 59 illus. in color. |
Otras características físicas |
online resource. |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
text |
Código de tipo de contenido |
txt |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre del tipo de medio |
computer |
Código del tipo de medio |
c |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre del tipo de soporte |
online resource |
Código del tipo de soporte |
cr |
Fuente |
rdacarrier |
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL |
Tipo de archivo |
text file |
Formato de codificación |
PDF |
Fuente |
rda |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Springer Proceedings in Business and Economics, |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) |
2198-7246 |
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Mass Customization in the Building and Construction Industry -- Reconfiguring Variety, Profitability and Postponement for Product Customization with Global Supply Chains -- Mass Customization Challenges of Engineer-to-Order Manufacturing -- An Open-Source Model of Collaboration and Customization in Architecture -- Information-Driven Customization: A Profile Matching Model -- The Potential of Product Customization Using Technologies of Additive Manufacturing -- Conceptual Model for Developing of Platform-centric Production Architectures -- From ETO to Mass Customization: a Bi-Level ETO Enabling Process -- Utilization of Mass Customization in Construction and Building Industry -- Challenges in Choice Navigation for SMEs -- Machine-part Formation Enabling Reconfigurable Manufacturing Systems Configuration Design - Line Balancing Problem for Low Volume and High Variety -- Engineering Change Management and Transition Towards Mass Customization -- The Evolutionary Process of Product Configurators -- Co-creation and Design Thinking to Envision More Sustainable Business Models: a Prospective Design Approach for Organizational Sustainability of SME Manufacturers -- Mass Customization in SMEs - Literature Review and Research Directions -- Reconfigurable Manufacturing Systems in Small and Medium Enterprises -- KBE-Modeling Techniques in Standard CAD-Systems: Case Study - Autodesk Inventor -- A Business Typological Framework for the Management of Product Complexity -- Cognitive Computing and Managing Complexity in Open Innovation Model -- Combining Configurator 2.0 Software with Designcrowdfunding -- Current Challenges for Mass Customization on B2B Markets -- Does the Size of a Fashion Model on a Retailer's Website Impact the Customer Perceived Attractiveness of the Model and Purchase Intention? The Role of Gender, Body Satisfaction and Congruence -- 'La Chispa de la Ciudad de México': Co-Creation of Organizational Innovations and its Implications for Managing Innovation -- Equity Crowdfunding and the Online Investors' Risk Perception: A Co-created List of Web Design Guidelines for Optimizing the User Experience -- Lean Customization and Co-Creation Supplying Value in Everyday Life -- Modular Standard in Independent Automotive Aftermarket -- Identification of Profitable Areas to Apply Product Configuration Systems in Engineering-To-Order Companies -- Goal-Oriented Data Collection Framework in Configuration Projects -- Minecraft and the Resource-Scarcity Advantage -- Design and Innovation Beyond Methods -- Co-Creation of Experiences in Retail: Opportunity to Innovate in Retail Business -- Proximity Marketing as an Enabler of Mass Customization and Personalization in a Customer Service Experience -- Investigating the Impact of Product Volume and Variety on Production Ramp-up -- Implementing 'Design for Do-it-Yourself' in Design Education -- Apparel Technology Integration and Development for Purchase Activated Manufacturing -- Co-Design Visual Displays in Virtual Stores: An Exploration of Consumer Experience -- 7 Steps Manufacturers Must Take to Begin Offering Mass Customization to their Customers. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
This proceedings volume presents the latest research from the worldwide mass customization, personalization and co-creation (MCPC) community bringing together new thoughts and results from various disciplines within the field. The chapters are based on papers from The MCPC 2015 Conference where the emphasis was placed on "managing complexity." MCPC is now beginning to emerge in many industries as a profitable business model. But customization and personalization go far beyond the sheer individualization of products and become an extension of current business models and production styles. This book covers topics such as complexity management of knowledge-based systems in manufacturing design and production, sustainable mass customization, choice navigation, and product modeling. The chapters are contributed by a wide range of specialists, offering cutting-edge research, as well as insightful advances in industrial practice in key areas. The MCPC 2015 Conference had a strong focus on real life MCPC applications, and this proceedings volume reflects this. MCPC strategies aim to profit from the fact that people are different. Their objective is to turn customer heterogeneities into profit opportunities, hence addressing the current trend of long tail business models. Mass customization means to provide goods and services that best serve individual customers' personal needs with near mass production efficiency. This book brings together the latest from MCPC thought leaders, entrepreneurs, technology developers, and researchers that use these strategies in practice. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Management. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Industrial management. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Economic policy. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Manufactures. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Innovation/Technology Management. |
Número de control del registro de autoridad |
https://scigraph.springernature.com/ontologies/product-market-codes/518000 |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
R & D/Technology Policy. |
Número de control del registro de autoridad |
https://scigraph.springernature.com/ontologies/product-market-codes/W43000 |
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Manufacturing, Machines, Tools, Processes. |
Número de control del registro de autoridad |
https://scigraph.springernature.com/ontologies/product-market-codes/T22050 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Bellemare, Jocelyn. |
Término indicativo de función |
editor. |
Código de función |
edt |
-- |
http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Carrier, Serge. |
Término indicativo de función |
editor. |
Código de función |
edt |
-- |
http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Nielsen, Kjeld. |
Término indicativo de función |
editor. |
Código de función |
edt |
-- |
http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Piller, Frank T. |
Término indicativo de función |
editor. |
Código de función |
edt |
-- |
http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
SpringerLink (Online service) |
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE |
Título |
Springer Nature eBook |
776 08 - ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL |
Información sobre la relación |
Printed edition: |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9783319290560 |
776 08 - ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL |
Información sobre la relación |
Printed edition: |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9783319290577 |
776 08 - ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL |
Información sobre la relación |
Printed edition: |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9783319804835 |
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Springer Proceedings in Business and Economics, |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) |
2198-7246 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1007/978-3-319-29058-4">https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1007/978-3-319-29058-4</a> |
912 ## - |
-- |
ZDB-2-BUM |
912 ## - |
-- |
ZDB-2-SXBM |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Dewey Decimal Classification |
Koha [por defecto] tipo de item |
E-Book |