Managing Complexity (Record no. 372565)

MARC details
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 07424nam a22006015i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control 978-3-319-29058-4
003 - IDENTIFICADOR DELl NÚMERO DE CONTROL
Identificador del número de control DE-He213
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Fecha y hora de la última transacción 20210420091221.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo fijo de descripción física cr nn 008mamaa
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 160810s2017 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9783319290584
-- 978-3-319-29058-4
024 7# - OTROS IDENTIFICADORES NORMALIZADOS
Número normalizado o código 10.1007/978-3-319-29058-4
Fuente del número o código doi
050 #4 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HD28-70
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia KJMV6
Fuente bicssc
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia BUS087000
Fuente bisacsh
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia KJMV6
Fuente thema
072 #7 - CÓDIGO DE CATEGORÍA DE MATERIA
Código de categoría de materia PDG
Fuente thema
082 04 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Número de clasificación Decimal 658.514
245 10 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO
Título Managing Complexity
Medio [electronic resource] :
Resto del título Proceedings of the 8th World Conference on Mass Customization, Personalization, and Co-Creation (MCPC 2015), Montreal, Canada, October 20th-22th, 2015 /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Jocelyn Bellemare, Serge Carrier, Kjeld Nielsen, Frank T. Piller.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1st ed. 2017.
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN , DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT
Lugar de producción, publicación, distribución, fabricación Cham :
Nombre del productor, editor, distribuidor, fabricante Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Fecha de de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright 2017.
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XIV, 470 p. 129 illus., 59 illus. in color.
Otras características físicas online resource.
336 ## - TIPO DE CONTENIDO
Término de tipo de contenido text
Código de tipo de contenido txt
Fuente rdacontent
337 ## - TIPO DE MEDIO
Nombre del tipo de medio computer
Código del tipo de medio c
Fuente rdamedia
338 ## - TIPO DE SOPORTE
Nombre del tipo de soporte online resource
Código del tipo de soporte cr
Fuente rdacarrier
347 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DIGITAL
Tipo de archivo text file
Formato de codificación PDF
Fuente rda
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Springer Proceedings in Business and Economics,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) 2198-7246
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato Mass Customization in the Building and Construction Industry -- Reconfiguring Variety, Profitability and Postponement for Product Customization with Global Supply Chains -- Mass Customization Challenges of Engineer-to-Order Manufacturing -- An Open-Source Model of Collaboration and Customization in Architecture -- Information-Driven Customization: A Profile Matching Model -- The Potential of Product Customization Using Technologies of Additive Manufacturing -- Conceptual Model for Developing of Platform-centric Production Architectures -- From ETO to Mass Customization: a Bi-Level ETO Enabling Process -- Utilization of Mass Customization in Construction and Building Industry -- Challenges in Choice Navigation for SMEs -- Machine-part Formation Enabling Reconfigurable Manufacturing Systems Configuration Design - Line Balancing Problem for Low Volume and High Variety -- Engineering Change Management and Transition Towards Mass Customization -- The Evolutionary Process of Product Configurators -- Co-creation and Design Thinking to Envision More Sustainable Business Models: a Prospective Design Approach for Organizational Sustainability of SME Manufacturers -- Mass Customization in SMEs - Literature Review and Research Directions -- Reconfigurable Manufacturing Systems in Small and Medium Enterprises -- KBE-Modeling Techniques in Standard CAD-Systems: Case Study - Autodesk Inventor -- A Business Typological Framework for the Management of Product Complexity -- Cognitive Computing and Managing Complexity in Open Innovation Model -- Combining Configurator 2.0 Software with Designcrowdfunding -- Current Challenges for Mass Customization on B2B Markets -- Does the Size of a Fashion Model on a Retailer's Website Impact the Customer Perceived Attractiveness of the Model and Purchase Intention? The Role of Gender, Body Satisfaction and Congruence -- 'La Chispa de la Ciudad de México': Co-Creation of Organizational Innovations and its Implications for Managing Innovation -- Equity Crowdfunding and the Online Investors' Risk Perception: A Co-created List of Web Design Guidelines for Optimizing the User Experience -- Lean Customization and Co-Creation Supplying Value in Everyday Life -- Modular Standard in Independent Automotive Aftermarket -- Identification of Profitable Areas to Apply Product Configuration Systems in Engineering-To-Order Companies -- Goal-Oriented Data Collection Framework in Configuration Projects -- Minecraft and the Resource-Scarcity Advantage -- Design and Innovation Beyond Methods -- Co-Creation of Experiences in Retail: Opportunity to Innovate in Retail Business -- Proximity Marketing as an Enabler of Mass Customization and Personalization in a Customer Service Experience -- Investigating the Impact of Product Volume and Variety on Production Ramp-up -- Implementing 'Design for Do-it-Yourself' in Design Education -- Apparel Technology Integration and Development for Purchase Activated Manufacturing -- Co-Design Visual Displays in Virtual Stores: An Exploration of Consumer Experience -- 7 Steps Manufacturers Must Take to Begin Offering Mass Customization to their Customers.
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, This proceedings volume presents the latest research from the worldwide mass customization, personalization and co-creation (MCPC) community bringing together new thoughts and results from various disciplines within the field. The chapters are based on papers from The MCPC 2015 Conference where the emphasis was placed on "managing complexity." MCPC is now beginning to emerge in many industries as a profitable business model. But customization and personalization go far beyond the sheer individualization of products and become an extension of current business models and production styles. This book covers topics such as complexity management of knowledge-based systems in manufacturing design and production, sustainable mass customization, choice navigation, and product modeling. The chapters are contributed by a wide range of specialists, offering cutting-edge research, as well as insightful advances in industrial practice in key areas. The MCPC 2015 Conference had a strong focus on real life MCPC applications, and this proceedings volume reflects this. MCPC strategies aim to profit from the fact that people are different. Their objective is to turn customer heterogeneities into profit opportunities, hence addressing the current trend of long tail business models. Mass customization means to provide goods and services that best serve individual customers' personal needs with near mass production efficiency. This book brings together the latest from MCPC thought leaders, entrepreneurs, technology developers, and researchers that use these strategies in practice.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Management.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Industrial management.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Economic policy.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Manufactures.
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Innovation/Technology Management.
Número de control del registro de autoridad https://scigraph.springernature.com/ontologies/product-market-codes/518000
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial R & D/Technology Policy.
Número de control del registro de autoridad https://scigraph.springernature.com/ontologies/product-market-codes/W43000
650 24 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Manufacturing, Machines, Tools, Processes.
Número de control del registro de autoridad https://scigraph.springernature.com/ontologies/product-market-codes/T22050
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bellemare, Jocelyn.
Término indicativo de función editor.
Código de función edt
-- http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Carrier, Serge.
Término indicativo de función editor.
Código de función edt
-- http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Nielsen, Kjeld.
Término indicativo de función editor.
Código de función edt
-- http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Piller, Frank T.
Término indicativo de función editor.
Código de función edt
-- http://id.loc.gov/vocabulary/relators/edt
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial SpringerLink (Online service)
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE
Título Springer Nature eBook
776 08 - ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información sobre la relación Printed edition:
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9783319290560
776 08 - ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información sobre la relación Printed edition:
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9783319290577
776 08 - ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL
Información sobre la relación Printed edition:
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9783319804835
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Springer Proceedings in Business and Economics,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) 2198-7246
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1007/978-3-319-29058-4">https://s443-doi-org.br.lsproxy.net/10.1007/978-3-319-29058-4</a>
912 ## -
-- ZDB-2-BUM
912 ## -
-- ZDB-2-SXBM
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificaión o esquema Dewey Decimal Classification
Koha [por defecto] tipo de item E-Book
Holdings
Disponibilidad Mostrar en OPAC Fuente de clasificación o esquema Tipo de Descarte No para préstamo Forma de Material Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha adquisición Préstamos totales Signatura completa Fecha última consulta Propiedades de Préstamo KOHA
    Dewey Decimal Classification   Not For Loan Colección SPRINGER Biblioteca Digital Biblioteca Digital Coleccion Digital 2021-04-19   658.514 2021-04-19 E-Book

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